Pogoji za uporabo in prodajo

Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našimi Pogoji in določili ali našim pravilnikom o vračilih, se obrnite na nas prek klepeta ali nam pošljite e-pošto na naslov [email protected].

Naslov našega urada:

Cited BV
Louizalaan 367
1050 Brussels
Belgium

Phone: +32 483 02 46 42
E-mail: [email protected]

Registracija podjetja in DDV: BE0896 938 016

Pogoji za uporabo in prodajo na www.carpetstorelx.si

Povratni naslov:

Prosimo, preverite naša navodila za vračilo ali nas kontaktirajte prek klepeta ali e-pošte glede pravilnega naslova za vračilo, ki ga je treba uporabiti za vračilo nakupov, če raje organizirate lastno kurirsko službo namesto uporabe naše storitve vračila.

1 – Spletna trgovina

1.1. Ti splošni prodajni pogoji veljajo za prodajo preprog in dodatkov prek spleta, ki jo izvaja družba Cited BV, Avenue Louise 367, 1050 Bruselj, in/ali njeni povezani partnerji, v nadaljevanju “dobavitelj”. Ti splošni pogoji vedno prevladajo nad drugimi pogoji stranke. Dodatni pogoji stranke so izključeni, razen če smo jih predhodno pisno in izrecno sprejeli.

1.2 Naša spletna trgovina ima varnostno potrdilo SLL. To pomeni, da izpolnjujemo vse zakonske zahteve glede varnosti vaših osebnih podatkov in plačilnih podatkov. Trudimo se nenehno izboljševati varnost vaših podatkov in vsako zlorabo bomo prijavili pristojnim organom.

1.3. Vaših osebnih podatkov nikoli ne posredujemo tretjim osebam. Če želimo vaše osebne podatke posredovati tretjim osebam, vas bomo vedno prosili za predhodno soglasje.

2 – Cene

2.1. Cene v naši spletni trgovini vključujejo DDV. Če naše spletno mesto obiščete iz države zunaj Evropske unije, bodo cene prikazane brez DDV, vaš nakup pa bo opravljen brez DDV prek plačilne strani.
Morebitni stroški, ki jih je treba plačati za pošiljanje izdelka, bodo vidni v nakupovalni košarici, ko boste izdelek dodali v nakupovalno košarico.

2.2. Ko nas pooblastite za samodejno bremenitev zneska z vaše številke računa, ste nam dolžni posredovati pravilno številko računa. Zloraba ali goljufija bo kaznovana in prijavljena pristojnim organom. V takšnih primerih se poroča tudi pristojnim organom.

2.3. Pridržujemo si pravico, da kadar koli spremenimo cene naših izdelkov. Vendar se cena, ki je prikazana pri izdelku na spletnem mestu, med nakupom ne more spremeniti. Plačali boste znesek, ki je viden pri izdelku in vam je bil potrjen ob elektronskem nakupu.

2.4. Če izdelek kupite v obdobju, ko ni v veljavi promocijska ponudba, morda ne boste upravičeni do popusta za isti izdelek, ki ste ga kupili prej.

3 – Naročila

3.1. Pogodba je veljavno sklenjena, ko od nas po elektronski pošti prejmete potrditev naročila po oddaji naročila v naši spletni trgovini ali ko prejmete našo potrditev naročila po tem, ko nam pošljete elektronsko sporočilo z zahtevo za oddajo naročila.

3.2. Kot kupec ste dolžni izpolniti svojo obveznost plačila do spletne trgovine. Če v določenem roku ne boste plačali, vam bomo poslali opomnik. Če po 14 dneh še vedno ne boste plačali, vam bodo zaračunani stroški. Če po več opomnikih še vedno ne plačate dolgovanega zneska, bo za izterjavo neplačanega zneska odgovorna agencija za izterjavo. Če nastopate v imenu pravne osebe, morate imeti pooblastilo za podpis. Če niste pooblaščeni za podpis, obveznost velja za vas kot za fizično osebo.

3.3. Po opravljenem nakupu vam bomo po e-pošti poslali pisno potrditev nakupa. V njem bo navedeno, kakšen izdelek ste kupili, koliko vas stane in kam se lahko obrnete z morebitnimi pritožbami in pripombami.

3.4. Izdelek ali predmet vam moramo dostaviti v 30 dneh. Če zaradi nepredvidenih okoliščin izdelek v tem roku ne bo na voljo, vas bomo o tem pisno obvestili. Po preteku teh 30 dni vam bomo vrnili že plačano kupnino. Ta znesek ne sme nikoli presegati 100 % celotnega zneska nakupa. Če pa ste vnaprej navedli, da je nadomestni izdelek tudi za vas, vam bomo dobavili nadomestni izdelek ali izdelek, ki bo v največji možni meri ustrezal vašim zahtevam. Seveda lahko vnaprej sporočite, da tega ne želite.

3.5. Dostava izdelkov v tujino lahko traja nekoliko dlje kot dostava v Belgiji. Morebitni stroški, zaračunani za pošiljanje na naslov v tujini, bodo vidni, ko boste nadaljevali z nakupom izdelka.

3.6 Če želite naročiti več kot eno preprogo, se predhodno posvetujte z nami na spletni strani [email protected], da preverimo razpoložljivost in se dogovorimo o ustreznih pogojih zamenjave in vračila, ki lahko veljajo za vaše naročilo. Pridržujemo si pravico do zavrnitve naročila več kot ene preproge brez predhodnega posvetovanja z našim prodajnim oddelkom.

3.7 Pridržujemo si pravico do zamude ali zavrnitve naročila, če transakcija vsebuje nepopolne podatke ali podatke, ki jih ni mogoče preveriti, ali če obstaja sum zlorabe in/ali goljufije.

3.8 Če teh podatkov ne moremo razumno ugotoviti ali rešiti teh težav, bomo za kartico, ki je bila uporabljena ob nakupu, izdali povračilo, zmanjšano za vse nevračljive stroške plačila, ki jih zaračuna obdelovalec plačila. Nobena druga oblika vračila ali dobropisa ne bo ponujena, prav tako ne bo izvedeno nobeno vračilo na kartico ali račun tretje osebe.

3.9 Da bi preprečili zlorabe in/ali goljufije, si pridržujemo pravico, da v primeru preklica naročila odštejemo morebitne nevračljive stroške plačila, ki jih zaračuna uporabljeni obdelovalec plačil.

4 – Obdobje razmisleka

4.1. Po dostavi izdelkov, kupljenih prek našega spletnega mesta, imate vedno na voljo 30-dnevno obdobje za premislek. Če želite vrniti nakup, boste plačali samo stroške pošiljanja za vračilo zadevnega izdelka, če ne boste izkoristili naše ponudbe za brezplačno zamenjavo, s katero izberete drugo enakovredno preprogo iz naše ponudbe ali enak model v manjši ali večji velikosti.
Če želite izdelek vrniti, pošljite zahtevek za vračilo na naslov [email protected] in navedite številko naročila.

4.2. Izdelki, ki nam jih vrnete, morajo biti v brezhibnem stanju in v originalni embalaži.

5 – Pritožbe in garancija

5.1. Pritožbe glede kupljenih izdelkov nam morate vedno sporočiti po elektronski pošti ali s priporočenim pismom v 30 dneh po dostavi. Naše osebje se običajno odzove v 24 urah po prejemu pritožbe.

5.2. Pritožbe v zvezi z izdelkom nam morate sporočiti tudi pisno po elektronski pošti. Prosimo vas, da svojo pritožbo opišete čim bolj natančno. Če pritožbe ne moremo obravnavati in rešiti sami, se bomo v vašem imenu obrnili na proizvajalca ali trgovca na debelo in vam posredovali kot posrednik.

5.3. Pritožbe običajno obravnavamo v 14 dneh. Obravnava pritožbe se vedno opravi v pisni obliki. Vedno si prizadevamo, da vam zagotovimo odlične storitve in popolno zadovoljstvo.

5.4. Garancija velja za vsak izdelek, ki vam ga dobavimo. Trajanje jamstva je odvisno od izdelka in proizvajalca. Vedno lahko uveljavljate minimalne garancijske pogoje, ki jih določa evropska zakonodaja o varstvu potrošnikov.
Vedno se lahko obrnete na nas, če želite izvedeti natančen garancijski rok za določen izdelek. Če pri katerem koli našem izdelku odkrijete napako ali pomanjkljivost, nas o tem obvestite v 48 urah po dostavi.

5.5. Če se na izdelku v garancijskem roku pojavi napaka, ki jo je povzročila proizvodna napaka, se lahko zanesete na garancije, ki jih ponuja proizvajalec izdelka.

6 – Odgovornost

6.1. Čeprav naše izdelke skrbno izbiramo, se lahko zgodi, da zaradi narave izdelka izdelek, ki ste ga kupili, ne bo v celoti izpolnil vaših pričakovanj. V tem primeru se odrekamo kakršni koli odgovornosti do nas in vas opozarjamo, da ste za uporabo izdelkov, kupljenih pri nas, v celoti odgovorni sami.

6.2. Dobavitelj ni odgovoren za kakršno koli škodo, ki bi jo blago ali opravljene storitve lahko povzročile neposredno kupcu ter njegovemu blagu in imenovanim osebam ali ki bi lahko nastala zaradi uporabe dobavljenih izdelkov, opravljenih storitev in/ali del, ki jih je opravil dobavitelj.

6.3. Dobavitelj v nobenem primeru ne odgovarja tudi za posredno škodo, vključno z izgubami pri trgovanju, kot so, med drugim: stroški osebja, večja dovzetnost za napake, škoda na ugledu, zmanjšana zanesljivost, zamujeni prihranki, izgubljeni dobiček, stroški distribucije itd.

6.4. Kupec dobavitelju povrne vso škodo in stroške, ki bi lahko nastali kot neposredna ali posredna posledica zahtevkov in/ali zahtevkov tretjih oseb v zvezi s to škodo.

6.5. Poleg tega dobavitelj ni odgovoren za zahtevke, ki jih v imenu kupca vloži tretja oseba.

6.6. Dobavitelj si mora vedno prizadevati za pravočasno dostavo naročil v skladu z dogovorom glede dobavnega roka. Dobavitelj ni odgovoren za morebitno škodo, ki bi nastala zaradi morebitne zamude pri dobavi blaga ali storitev.

6.7. Za pravilno uporabo izdelka, storitve ali programske opreme je odgovoren izključno kupec, ki upošteva specifikacije, dokumentacijo in navodila za posamezen izdelek.

6.8. Vse spore, ki izhajajo iz te pogodbe, ureja belgijsko pravo. Za vse spore, ki izhajajo iz te pogodbe, je pristojno sodišče v Bruslju.

7. Pišite nam

Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našimi prodajnimi pogoji ali pogoji vračila, nam pišite na [email protected]